DWA

Zuid-Holland

Sociale Media

Klimaat- & Energiebeheer
Advisering, Airconditioning, CV-installatie, Duurzaam, Isolatie, Ventilatie, Warmtepomp, Zonnepanelen

DWA adviseert al meer dan 30 jaar op het gebied van energie en installaties. Bij nieuwbouw en renovatie van kerkgebouwen richten we ons onder meer op: comfort, verlichting, communicatie en energiebesparing. Feilloos werkende installaties zijn onmisbaar voor een goed functionerend kerkgebouw. Ze kunnen ook bijdragen aan een duurzame exploitatie van het gebouw. DWA kan kerken wijzen op slimme opties die het comfort van kerkbezoekers verhogen en tegelijkertijd duurzaam zijn.

Referenties:
De middeleeuwse Lebuïnuskerk te Deventer is na een ingrijpende renovatie weer geschikt voor eigentijds, multifunctioneel gebruik. Op advies van DWA werd onder meer de vloerverwarming aangebracht en de verlichting verduurzaamd.

De Nieuwe Kerk te Delft is grondig gerenoveerd. Ook de installaties in de kerkzaal zijn bijna geheel vernieuwd. DWA heeft geadviseerd in de conceptkeuze van de installaties en heeft de installaties ontworpen en de uitvoering en oplevering begeleid.

Bij de nieuwbouw van de Gereformeerde Gemeente Middelharnis was DWA verantwoordelijk voor het installatieadvies en hebben we geadviseerd met betrekking tot akoestiek in de kerkzaal.

Foto impressie

Partner images