KAAder Kerkadvies

3032 CM Rotterdam
Zuid-Holland

Trefwoorden

Bouw & Onderhoud, Restauratie, Kerkgebouwen algemeen, Kerkgebruik in de toekomst
Bouwadvies, Nieuw kerkgebouw, Nieuwbouw, Onderhoud, Advies (Restauratie), Ambachten diversen, Verlichting, Herbestemming, Kerkenvisie, Nevenbestemming, Duurzaam

KAAder kerkadvies maakt voor u inzichtelijk welke mogelijkheden uw kerkgebouw biedt en adviseert bij allerhande (vastgoed-) vraagstukken. Doordat wij de kerkelijke wereld van binnenuit kennen weten wij niet alleen wat er leeft rondom kerkelijk vastgoed, maar ook wat er op bestuurlijk of kerkelijk vlak meespeelt.Wij kunnen daardoor het juiste licht op uw vastgoedvragen werpen.

Wij kunnen u van dienst zijn in allerlei fasen: van de nieuwbouwfase tot en met de fase waarin er sprake is van het afstoten van kerkgebouwen. Maar ook alles wat daar tussenin zit.

Om het kerkgebouw in de toekomst als kerk te kunnen blijven gebruiken is het veelal noodzakelijk om het gebouw breder te gebruiken en te exploiteren. Wij kunnen op zoek gaan naar de mogelijkheden die het kerkgebouw biedt, maar ook naar de kansen die er in de markt liggen en welke effecten dat heeft op de exploitatie.
Omdat het gebouw ook een relatie heeft met de vorm van gemeentezijn kunnen wij u hierin ook adviseren. Wij stellen daarbij het belang van de opdrachtgever centraal.

Onze expertise op ruimtelijk gebied, gecombineerd met onze kennis van kerkbesturen van binnenuit blijkt uiterst effectief. Neem voor een geheel vrijblijvend gesprek over eventuele mogelijkheden om u ter zijde te staan gerust contact met ons op.

Foto impressie

Partner images