Backstage installeert nieuwe beamers en KerkTV bij VBG Emmeloord

Backstage AV - VBG Emmeloord

De Vrije Baptisten Gemeente in Emmeloord streamt al jarenlang de kerkdiensten vanuit de Fontein live via YouTube. De apparatuur was toe aan een upgrade, uitgevoerd door Backstage AV uit Zwolle.

In de kerk zijn drie nieuwe PTZ-camera's geïnstalleerd voor optimale flexibiliteit: het podium kan altijd onder de juiste hoek in beeld worden gebracht. Wanneer er iemand uit beeld loopt is er altijd een back-up camera om de persoon vanuit een andere hoek in beeld te brengen.
De camera's worden bediend met gebruiksvriendelijke apparatuur en software.

De kerk beschikte al over een afgesloten ruimte waarin nu de studio is gevestigd. Daar wordt niet alleen het beeld geregistreerd en gemixt, maar ook een aparte audiolijn voor de kijkers thuis.

Ten behoeve van bezoekers in de kerkzaal zelf zijn twee nieuwe schermen en beamers geïnstalleerd.

Informatie: www.backstageav.nl