Auerhaan

8211 AR Lelystad
Flevoland

Restauratie, Klimaat- & Energiebeheer
Nieuwbouw, Verbouwing, Airconditioning, CV-installatie, Duurzaam, Koeling, Luchtbehandeling, Ventilatie, Verwarming, Warmtepomp, Warmteterugwinning

Auerhaan Klimaattechiek is een ervaren dienstverlener voor de industrie, het OEM-kanaal en de installatiebranche. En niet sinds gisteren, want ventileren (met optimale warmteterugwinning), verwarmen en koelen is al meer dan twintig jaar ‘ons ding’. Als landelijk opererende totaalleverancier beleveren we naast de woningbouw ook kerken met een breed programma. We bedienen onze relaties vanuit ons kantoor en magazijn in Lelystad, waar ook de assemblage van onze producten plaatsvindt. Onze activiteiten bestaan in essentie uit het adviseren, leveren, in bedrijf stellen en onderhouden van een brede range klimaattechnische producten.

Foto impressie

Partner images