Thema Media Collectebonnen

2031 CR Haarlem
Noord-Holland

Financiën & Verzekeringen, Overig

Het is bekend dat de vaste financiële bijdrage van kerkleden aftrekbaar is van hun inkomstenbelasting. Velen maken van deze legale mogelijkheid dan ook al gebruik. Echter, bij het geld dat via collecten voor verschillende doeleinden gegeven wordt, is dat niet mogelijk, omdat dan een betalingsbewijs ontbreekt. Als zo’n bewijs op een of andere manier wel te leveren is, heeft dat zelfs meerdere voordelen, zowel voor de kerkleden als voor de kerk. Om van de collectegelden fiscale aftrekposten te maken zijn verschillende systemen beproefd. De collectebon blijkt echter op termijn de voordeligste en meest praktische oplossing. Wij vervaardigen kaarten, bestaande uit 20 geperforeerde bonnen met aan de bovenzijde een talon, welke ingevuld als betalingsbewijs voor de fiscus kan dienen. Alle kaarten worden genummerd volgens uw opgave.